Nadanie cech dzieła oryginału podpisanemu egzemplarzowi w czasopiśmie na prawach dzieła, jak np. w grafice, poprzez jego sygnowanie w nakładzie od 75 do 100 egz.
Dzieło jest rozpraszane w nakładzie czasopisma z wyjątkiem egzemplarzy do Biblioteki Narodowej.Dziełem zazwyczaj jest działanie konceptualne, ulotne, pomyślane i zapisane, które trudno sygnować i zmaterializować, i często jest tworzone na redakcji, również z udziałem „medium-muzy”, czyli z dziennikarzem zapisującym dzieło.
Zbigniew Koszałkowski, autor i pomysłodawca akcji, powiela elektronicznie dzieło wcześniej zaistniałe w czasopiśmie. Wyposaża je w zapis na płycie CD umieszczonej w teczce z nazwiskiem autora.Dzieło na nowo zaprojektowane i wydrukowane na formacie B1 przez Koszałkowskiego, z winietą Press Art & Dubel podpisu by Zbigniew Koszałkowski, zostaje ponownie sygnowane przez artystę w jednym egzemplarzu.
Wszyscy uczestnicy akcji Press Art & Dubel podpisu by Zbigniew Koszałkowski zostają ponownie zaproszeni do podpisania jednego bilbordu z własnym nazwiskiem. Każdy bilbord zostaje po 2–3 miesiącach ZAKLEJONY PRZEZ KOLEJNEGO AUTORA.
30-letnia akcja kończy się i zostaje zrealizowana w Galerii Wschodniej w Łodzi [grudzień 2020 – grudzień 2024].
Zbigniew Koszałkowski
Zbigniew Koszałkowski podpisuje bilbord z własnym nazwiskiem. Galeria Wschodnia grudzień 2020.
Foto Krzysztof Jurecki